fbpx Digital Signage в практиці світового рітейла | KSL ...

KSL

Digital Signage в практиці світового рітейла

Що таке Digital Signage і чому вони так популярні серед світових рітейлерів
Показ рекламних відеоматеріалів в місцях продажів, на виставках, сервісних центрах і т.д. стає все більш доступним, але раніше при використанні декількох моніторів потрібно було підключати флешку з інформацією до кожного з них. Що таке синхронізація зображення, ніхто не знав. Про те, що це забирало купу часу і людських ресурсів і згадувати не варто. Зараз же ситуація змінилася і на зміну минулим засобам реклами прийшли Digital Signage, простіше кажучи – інтерактивні вивіски. До цієї групи належать різноманітні відео стіни, проектори, світлодіодні медіафасади і інші види цифрових екранів. Важливо, що розташовуватися вони можуть не тільки в межах одного приміщення, а й в різних містах, при цьому управляти ними можна з однієї точки. Все більше рітейлерів зі світовим ім’ям віддають перевагу рекламі через Digital Signage. Для них це словосполучення означає не розвага, а частина продуманої маркетингової стратегії, яка збільшує прибутки і рівень довіри клієнта. Це не дивно, адже результати такої діяльності приносять величезні доходи, комунікація з потенційним покупцем зростає. Клієнта, в свою чергу, привертає моментальна доставка інформації, спеціальних персоналізованих пропозицій, характеристик продуктів, що раніше було доступно тільки на інтернет-майданчиках. Деякі бренди, такі як Polo, Ralph Lauren і багато інших, пішли далі і організували інтерактивну взаємодію з клієнтом шляхом установки digital-примірочних з екранами. У таких кімнатах покупець може прочитати інформацію про товар, вибрати розмір, зробити вибір і оплатити товар без необхідності стояти в чергах на касі.
Тренди Digital Signage в світових рітейл
Кількість сфер застосування Digital Signage стає дедалі більше, а серед сучасних трендів взаємодії з ними стрімко набирають популярність такі:
  • Гейміфікація. Це спосіб взаємодії з брендом або продуктом в ігровій формі, який значно підвищує рівень лояльності клієнта;
  • Near Field Communication (NFC). Безконтактний обмін даними з вивісками за допомогою смартфона. Ця технологія особливо популярна в сфері нерухомості, так як споживач може знайти і зберегти необхідну інформацію про житловому об’єкті без візиту в агентство;
  • Збір і аналітика великої кількості даних. За допомогою Digital Signage аналітичні компанії можуть відслідковувати зростання залученості покупців через Bluetooth. В деякі системи вбудовані різні датчики розпізнавання осіб, віку, статі. Однозначно, в цій технології – майбутнє реклами.
Українські рітейлери тільки починають впроваджувати сучасні технології і віддавати перевагу інтерактивним вивіскам, сенсорним екранам і іншим видам подібних технологій. У нас все ще практикується роздача листівок або установка маленьких екранів в магазинах і торгових центрах, що, як показують дослідження, практично втратило свою ефективність. Набагато продуктивніше вкласти кошти в установку сенсорних кіосків або відеостін з декількома екранами. Таким чином, ритейлер отримує прибуток через взаємодію з декількома рекламодавцями, підвищує рівень лояльності і довіри з боку покупців і збільшує загальний доход через збільшення зростання продажів.
Top