fbpx Топ 5 Digital Signage трендів майбутнього! | KSL ...

KSL

Топ 5 Digital Signage трендів майбутнього!

Ще зовсім недавно цифрові технології сприймалися як фантастичне оповідання) Але час не стоїть на місці. Уже зовсім скоро Digital Signage буде складатися з безлічі функцій, включаючи персоналізацію, аналіз даних, доповнену реальність, інтерактивні медіа та штучний інтелект. Все це вже є або потрапити в найближчому майбутньому.

Тренд 1. Технології будуть складнішими

Реалії нашого часу такі – ніхто не хоче чекати. Люди потребують швидкої обробки даних. Таке збільшення швидкості реагування вимагає наявності найсучаснішого обладнання. Швидка реакція необхідна для поліпшення обробки даних.

У світі бізнесу час означає гроші, тому очікуються інвестиції в цифрові технології. Оскільки контент є головним в Digital Signage, параметри потокової передачі даних будуть оптимізовані для кращого розуміння і сприйняття клієнтом.

Дисплеї вже взаємодіють з камерами, мобільними пристроями та додатками. Датчики обробляють персональні дані для поліпшення якості обслуговування.

Наприклад, при відвідуванні ресторану вам запропонують спеціальне меню відповідно до Ваших побажань в харчуванні і стану здоров’я. І головне, така інформація буде надана вам, як тільки ви ввійдете в ресторан, тобто ваші дані будуть оброблені швидше, ніж ви прочитаєте меню.

Тренд 2. Технології будуть розумнішими

Операційний процес Digital Signage буде продовжувати вдосконалюватися для прискорення обробки даних і більш якісної подачі інформації. Аналіз ваших продуктів, послуг, рішень буде прискорений, і ваші клієнти будуть задоволені поліпшеним обслуговуванням. При покупці купальника, наприклад, вам буде показана реклама крему від засмаги. Ці технології діють вже сьогодні.

Ключовими функціями такого аналізу будуть визнання і персоналізація. Персоналізація доступна завдяки аналізу особистої інформації, яку ви надаєте для відкритих джерел або ваших приватних пристроїв. Це вік, розміри, переваги, смак, спосіб життя, місце роботи, професія і багато інших чинників, які відображають вашу особистість в цілому. Великі компанії все більше працюють над створенням алгоритмів аналізу даних для прогнозування поведінки клієнта, його стану, переваг.

Процес розпізнавання більш складний, тому що він включає в себе роботу численних датчиків, камер, пристроїв і додатків. Коли ви зайдете в будь-який магазин або іншу установу, вас привітають по імені і відразу ж запропонують вам потрібні продукти. Використання Digital Signage в офісі підвищує ефективність роботи співробітників. Дисплей діє як особистий помічник, який надає поради та рекомендації в залежності від ситуації.

Тренд 3. Програмне забезпечення буде приймати рішення про те, що і коли показувати

Багато відділів маркетингу будуть використовувати штучний інтелект (AI) для виконання своїх функцій. Завдання цих фахівців будуть включати управління і моніторинг роботи цифрових помічників. AI прийме відповідне рішення про те, чи повинен конкретний контент відображатися конкретному клієнтові на основі аналізу численних індикаторів і баз даних. AI буде аналізувати цілі людини перед екраном, щоб визначити, яку рекламу краще відображати в цей конкретний момент.

Тренд 4. Дані будуть ядром, і обробка даних буде мати значення

Digital Signage – сильний інструмент для поліпшення реакції і лояльності клієнтів, тому важливо зрозуміти, який контент відображати і як він працює для досягнення максимальної ефективності. Цифрові технології в продажах – досить дорогий процес, який може приносити прибуток, якщо їх правильно застосовувати. Робота над контентом залишається важливою!

Тренд 5. Digital Signage замість персоналу

Спілкування з клієнтами буде здійснюватися через дисплей, виключаючи будь-які відносини між людьми. Amazon Go вже впровадив передову технологію для магазинів без будь-яких ліній або перевірок. Інтелектуальні дисплеї виконують ключову роль в здійсненні покупок без продавців та касирів. Ви берете те, що вам потрібно, платите за нього через додаток і йдете з магазину, не витрачаючи час на каси.

Якщо вам потрібен гель для душу, дисплей покаже вам кращий. В очікуванні таксі, ваш гаджет вже здогадується про ваші думки, пропонуючи місця для відвідування в вашому кінцевому пункті призначення після прибуття.

Ми живемо в час новітніх технологій. Нам пощастило бути свідками цифрової революції, яка вже почалася! Ваші дані зараз вже аналізуються, але поки що не використовуються належним чином. Через 10 років програмне забезпечення Digital Signage буде краще знати, що і як відображати, що вам потрібно в даний момент часу.

Ласкаво просимо в майбутнє!

Top